Reklama i na oděvu
By
Tvůrci reklam se s tím moc nemažou a dají reklamu tam, kam si to žadatel nebo chcete-li inzerent přeje. S hranicí vkusu si nedělají starosti, žadatel to tam chce, tak to tam budete i kdyby to bylo hloupé. Několikrát mne napadlo, proč třeba není reklama na fraku dirigentově. Schází divadlu peníze? Nuže dirigent je přece skoro stále k publiku zády. Proč mu tam nedat reklamu nějakého sponzora? Myslím, že by to divadlu, nebo jen hudebníkům přineslo nemalý zisk.
Je samozřejmě více oděvních prvků, kde by se reklama moc nehodila, nedokáži si například představit útlou dívenku v tanečních. Na sobě nové šaty a na nich reklama. Nejlépe třeba na pánskou ochranu, to by byla bžunda.
Reklamní textil prostě láká, protože se nosí a dostane se až do míst nevídaných. Takže se reklama na malou českou firmu, o které skoro nikdo neví klidně dostane třeba na Nový Zéland, protože tam majitel trička přicestoval a strávil pár dní. Proto se tato forma reklamy dělala a dělat bude.
Kdysi pradávno, když zde ještě běhali po našem státě komunisté, mít na sobě triko s reklamou se rovnalo zločinu vraždy. A mít tam západní hudební skupinu to už byl zločin proti státu, neb poklonkování západu se tehdy hojně používalo a byly s tím jen a jen problémy. Dnes tomu tak již dávno není a nemáte-li na mikině zrovna hákový kříž, je to každému srdečně jedno, co to tam vlastně máte. V tomto jsme tedy demokraticky hodně pokročili.
Reklamní textil je tedy takovým propagačním materiálem pro firmu, která tak má možnost za levný peníz ukázat celému světu, že zde je a že je k možné si u ní něco zakoupit, či si nechat cokoli vyrobit. Od špendlíku až po lokomotivu, jak je ctěná libost.
Zvažte i vy, pokud máte firmu, tuto formy reklamy a klikněte na link nahoře. Uvidíte, že tak svou firmu pozvednete o velký kus výše. A za to už ten pokus stojí ne?